Samsung Electronics se alatură campaniei internaţionale de donare de sânge

Samsung Electronics Co., unul dintre giganţii sud-coreeni, a anuntat zilele acestea că s-a alăturat unei campanii internaționale de donare de sânge pentru a încuraja mai mulți oameni să ofere sânge pentru cei care au nevoie disperată de acest lucru, informeaza agentia Yonhap. Potrivit sursei citate, este vorba despre iniţiativa Crucii Roșii “International Missing Type” (IMT), care încurajează mărcile și organizațiile cunoscute să elimine literele A, B și O din denumirea brandurilor lor sau din conținutul social media pentru a sublinia importanța celor patru grupe principale de sânge A, B, O și AB.

Samsung Electronics a spus că elimina litera “A” din marca de pe site-ul său official în 15 națiuni începând de luni pentru o campania de o săptămână. Compania a declarat că dacă vizitatorii fac click pe semnul de întrebare de lângă “S msung”, acesta îi va conduce la pagina care prezintă campania de donare iniţiată de Crucea Roşie.

Aceasta nu este prima actiune de acest fel de companiei sud-coreene. Samsung a avut prima campanie de donare de sânge in-house în 1996, cu aproximativ 280.000 de angajati, care au donat sange până în prezent.

AEN20160816006800320_01_i

Samsung Electronics Co. va șterge “A” din logo-ul său de pe site-urile sale oficiale la nivel mondial in perioada 15-21 august 2016 pentru a se alătura campaniei de donare de sânge Crucea Roșie, prezentată în această fotografie furnizată de companie.

Sursa text & foto: http://english.yonhapnews.co.kr/

Traducere: Stan Corina

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.