Mâncarea coreeană, una dintre cele mai populare bucătării pe Instagram

Mâncarea coreeană a devenit cea de-a patra cea mai populară bucătărie de pe Instagram, depășind unele dintre cele mai apreciate gastronimii din lume, cum ar fi bucătăria franceză, thailandeză și chineză, potrivit unui studiu recent al revistei internaționale cu specific culinar numită Chef’s Pencil.

                                                                                                 Bibimbap, rice mixed with a variety of vegetables and meat, is one of the most preferred Korean dishes among global consumers. gettyimagesbank

Reprezentanții revistei au spus că au analizat cuvintele cheie /etichetele care apar pe platforma Instagram pentru a dezvălui ce bucătării și mâncăruri sunt la modă în întreaga lume. Ei au luat în considerare Instagram, deoarece această rețea socială de partajare a fotografiilor și a videoclipurilor a fost un loc principal pentru prezentarea alimentelor, milioane de oameni împărtășind online experiențele lor culinare.

Începând din februarie, numai cuvântul “mâncare” (#food) a reprezentat 430 de milioane de postări pe Instagram, potrivit revistei.

Cercetarea a arătat că bunătăria japoneză s-a clasat pe locul cel mai înalt loc, cu aproximativ 15,5 milioane de etichete aferente, urmată de bucătăria italiană cu 14,7 milioane de etichete și bucătăria indiană cu 8,5 milioane de etichete, potrivit Koreatimes.

În afară de mâncarea italiană și mexicană, care s-a clasat pe locul șase cu 6,7 milioane de etichete, primele 10 locuri pe Instagram au fost deținute de bucătăriile din Asia, mâncarea coreeană ocupând locul patru cu 7,5 milioane de etichete.

                                                                                                 Bibimbap, rice mixed with a variety of vegetables and meat, is one of the most preferred Korean dishes among global consumers. gettyimagesbank

“Unele preparate asiatice, cum ar fi cele coreene, oferă ceea ce iubitorii de mâncare au început să poftească – o experiență. Nu este vorba doar de mâncarea cu care te hrănești – experiența în sine este la fel de importantă”, a spus revista. „Și poate că uriașul succes al filmului Parasite a contribuit la îndreptarea atenției lumii către Coreea și tot ceea ce are de oferit”.

Revista a adăugat că mâncarea asiatică și-a câștigat reputația de a fi mai sănătoasă decât mâncarea occidentală, menționând că generația MZ conștientă de sănătate -mai exact cei născuți între anii 1980 și începutul anilor 2000 ca o combinație de mileniali și generația Z – „adoră să apeleze la Instagram pentru a se lauda cu alegerile lor alimentare sănătoase, care nu numai că arată grozav, ci îi fac să arate mai bine și mai sănătoși. “

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.