Pentru prima data, berea devine cea mai importata bautura alcoolica din Coreea

Potrivit sistemului de informații al Asociației Internaționale a Comerțului, Coreea a importat bere în valoare de 143,92 milioane de dolari din ianuarie până în luna iulie a acestui an, marcând o creștere de 50,5% față de aceeași perioadă a anului trecut. Berea a devenit, astfel, cel mai importat tip de băuturi alcoolice din Coreea în acest an, depășind importurile altor băuturi, cum ar fi vinul și whiskey-ul, informeaza site-ul koreaherald.com.

In aceeași perioadă, importurile de vinuri au atins 111,46 milioane de dolari, iar cele ale whisky-ului au ajuns la 80,26 milioane de dolari.

Creșterea continuă a importurilor de bere se corelează cu o schimbare a modului în care coreenii consumă alcool. Mai degrabă decât băuturi tari și băuturi alcoolice, mai mulți consumatori optează pentru băuturi mai ușoare pe care le pot savura singuri acasă.

Companiile lucreaza din greu pentru a mari vanzarile băuturilor mai tari și mai scumpe, cum ar fi whisky-ul și șampania.

Conform unui oficial al companiei Diageo Coreea, acestia au creat ambalaje de sticle mici pentru propria linie de whisky Johnnie Walker, care urmează să fie vândută la magazine, vizând gospodăriile tinere cu un singur membru. Whisky-ul a fost vândut cu sirop de lamaie pentru a încuraja băutorii să se bucure de whisky-ul în cocktail-uri, reflectând o “schimbare în modul în care consumatorii beau”.

Potrivit reprezentantului Diageo Coreea, vânzările lui Johnnie Walker au crescut cu 19% între iulie 2016 și iunie 2017, în timp ce piața generală de whisky importat a crescut cu 2,9%.

De cealalta parte, reprezentantii Hite Jinro, o fortăreață a berii proprii și a Soju, au declarat pe 22 august că extind canalele prin care oferă șampanie de lux Taittinger. În plus față de restaurante și magazine, Hite Jinro “întărește marketingul de brand în locuri celebre precum cluburi, baruri și hoteluri de cinci stele”, inclusiv Club Octagon.

Cu toate acestea, nu se știe dacă aceste eforturi vor contribui la shcimbarea preferințelor consumatorilor față de bere, mai scriu jurnalistii de la The Korea Herald.

Un oficial al unei companii de băuturi alcoolice a declarat: “Ultimii câțiva ani au arătat gustul consumatorilor pentru băuturi cu conținut scăzut de alcool și berea ușor accesibilă este mai mult decât un moft”.

“Pe măsură ce oamenii devin mai conștienți de sănătatea lor, trecerea de la băuturi tari spre băuturi mai ușoare, cum ar fi berea, este probabil să continue”, a adaugat oficialul.

Sursa text & foto: http://www.koreaherald.com 

Traducere: Damian Stan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *