EXCLUSIVITATE: Un nou magazin K-Food se va deschide în curând în București

Cu deja două locații în Capitală și o a treia pe punctul de a fi deschisă în luna martie a acestui an, K-Food oferă un periplu culinar iubitorilor bucătăriei asiatice și nu numai. Gama variată de produse oferite de grupul PanAsia, companie ce își vinde produsele sub brandul K-Food, a fost gândită încă de la bun început să răspundă curiozității și nevoilor consumatorilor români, mari amatori de bucătărie coreeană ca urmare a expansiunii valului K-Wave și a influenței tot mai mari a K-pop și K-drama. Cum de la curiozitate și până la a face din asta un stil de viață a fost doar un pas, apariția primului magazin alimentar coreean K-Food (Șoseaua Pipera nr. 21 – stația de metrou Aurel Vlaicu) în luna mai a anului 2018 a deschis drumul unei călătorii culinare fascinante în Țara Dimineților Liniștite. De la banalul Ramyeon ( 라면 ) și până la deliciosul Kimchi (김치), publicul a ajuns să experimenteze rând pe rând ingredientele bucătăriei coreene care i-au adus renumele la nivel internațional. Savoarea și ineditul sunt doar două dintre atuurile ce stau la baza produselor aflate pe rafturile K-Food.

Devenit unul dintre cei mai mari importatori și furnizori de produse specifice bucătăriei coreene din Europa, grupul PanAsia a marcat din nou la mijlocul anului trecut prin deschiderea celui de-al doilea magazin alimentar din complexul Dragonul Roșu. Pe lână produsele coreene deja consacrate, K-Food Dragonul Roșu a decis să extindă călătoria culinară, ducând-o în zone extrem de exotice, cum este Japonia, Thailanda și Vietnam. În plus, magazinul nu se limitează doar la condimente, sosuri, supe, snacks-uri, băuturi și congelate, consumatorii găsind aici și ustensilele specifice bucătăriilor menționate, dar și celebrul Ginseng coreean, aflat sub diverse forme și texturi.

În urma discuțiilor avute cu administratorii celor două magazine, dar și ca urmare a unei atente observații făcute din postura de clienți fideli ai acestora, am aflat că publicul preferă în continuare ramyeon-ul, diferitele tipuri de sosuri pe care le folosesc la prepararea unor mâncăruri tradiționale coreene cum ar fi Japchae (잡채), Bulgogi (불고기), Kimbap (김밥), Tteok-bokki (떡볶이), Kalbi (갈비), Dakgangjeong (닭강정), Kimchi (김치), dar și diferitele sortimente de snacks-uri și băuturi răcoritoare. Produsele destinate casei și bucătăriei (rice cooker, gas cooker, chopsticks, bamboo steamer set/set de gătit la aburi din bambus etc) sunt și ele la mare căutare, pasionații de gătit, dar și cei cărora le place să experimenteze diverse rețete exotice fiind atrași de rafturile cu ustensile pentru bucătărie.

Totodată, am mai aflat că în alegerea zonelor pentru deschiderea celor două magazine au cântărit atât multinaționale aflate în partea de Nord a Capitalei, legătura cu stația de metrou Aurel Vlaicu, proximitatea față de centrul comercial Promenada Mall și a Sky Tower (pentru locația din Pipera), cât și posibilitatea vânzării en gros către clienți din zona de restaurante asiatice și a celor din zona e-commerce.

Până la deschiderea din luna martie a următorului magazin alimentar K-Food, despre care vă putem spune doar că va fi într-o zonă centrală din București și va respecta “tradiția” celorlalte două magazine deja existente (rafturi pline cu produse delicioase), nu ne rămâne decât să ne bucurăm de locațiile din Aurel Vlaicu și Dragonul Roșu (foto), urmând să revenim cu noi informații pe marginea acestui subiect cât de curând.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.