G-Dragon, primul artist coreean care semnează un contract de imagine în China, în contextul THAAD

Vă era dor de G-Dragon ? Ei bine, de această dată venim cu noutăți despre el! G-Dragon își poate înscrie în carieră o nouă realizare. El a devenit prima vedetă sud-coreeană care a reușit să  semneze un contract de imagine cu o companie chineză, în contextul interdicției impuse de Beijing  culturii K-pop încă  din anul 2016, în contextul THAAD/Terminal High Altitude Area Defense, după cum a declarat agenția artistului, conform Yonhap.

YG Ent., agenția lui GD, a declarat că, de curând, cântărețul și lider-ul  trupei BIGBANG a semnat recent un contract cu compania gigant chineză de băuturi numită Nongfu Spring Co. Prin urmare, el va apărea în materiale promoționale pentru noul brand de ceai al companiei, ce se va numi Chapai.

În acest sens, promo-uri online și  prin intermediul Social Media au fost lansate. În același timp, panouri publicitare cu G-Dragon vor fi văzute în toată China.

G-Dragon, al cărui nume real este Kwon Ji-yong, a debutat în 2006 ca lider al trupei k-pop BIG BANG. El s-a bucurat de un succes global enorm, mai ales în Asia, atât alături de trupă, cât și prin intermediul proiectelor sale solo. După o pauză de doi ani, în care G-Dragon și-a  îndeplinit serviciul militar obligatoriu, el și-a reluat, în liniște, cariera  și afacerile la sfârșitul lui 2019.

Conform declarațiilor furnizate de YG, G-Dragon a devenit prima celebritate sud-coreeană care a reușit să semneze un contract de imagine în China, în urma unei încetări a schimburilor culturale bilaterale pe fondul conflictului denumit în mod obișnuit THAAD, la jumătatea anului 2016. Dacă vă mai aduceți aminte, relațiile dintre China și Coreea de Sud au avut parte de o lovitură în anul 2016, după ce Seulul a anunțat implementarea unui sistem avansat de apărare anti-rachetă SUA, numit THAAD (Terminal High Altitude Area Defense), pe teritoriul său. În timp ce Coreea de Sud și SUA au susținut că sistemul va fi folosit doar pentru a descuraja Coreea de Nord în amenințările sale nucleare și cu rachete, China a protestat spunând că mișcarea este o amenințare gravă la adresa intereselor sale de securitate.

În urma acestui conflict, Beijingul a luat așa numitele represalii împotriva companiilor și produselor coreene din diverse domenii, inclusiv  a fost aplicată o interdicție generală a exporturilor culturale coreene (tot ce ține de muzică, cultură, imagine, branduri).

Compania YG a mai spus: “BIGBANG s-a bucurat de un succes exploziv în China, chiar înainte ca grupul să intre într-o pauză din  cauza serviciului militar al membrilor… Am confirmat nivelul de popularitate și influență al  trupei BIGBANG în China prin intermediul contractului semnat de curând de  G-Dragon.”

Despre G-Dragon pot să vă mai spun că și-a găsi din nou motivația și simțul artistic și a revenit la afacerile sale cu brandul propriu de haine și accesorii (dacă îi urmăriți contul de Instagram știți la ce mă refer). Se pare că a revenit și în studio, pentru că de curând ne-am bucurat să îl vedem într-un live făcut de Jennie din BLACKPINK.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.