2pm1

Turneu european 2PM? Fancluburile se unesc

Ce-ați zice de un concert 2PM în România? Pare un vis îndepărtat pentru fanii 2PM, dar iată că fancluburile din mai multe țări europene s-au reunit și încearcă imposibilul.

Dacă sunt fani 2PM pe aici, haideți să ajutăm fanclubul cu o distribuire a mesajului astfel încât să ajungă la cât mai mulți fani ai grupului.

Susținem inițiativa și le dorim succes! Sigur vom participa la un concert 2PM pe plaiurile mioritice, așa că haideți să sperăm că visul fanilor va deveni realitate cât mai curând.

Fanclubul Lee Junho din România (pe Instagram @leejunho_romania) ne trimite următorul mesaj:

”Pentru că îi iubim și îi așteptăm în primul  European Tour Concert, paginile fanilor din România (@leejunho_romania),  Italia (@2pm_italia_),  Franța(@jun-k _france) (@leejunho_franta) și  Bulgaria(@2pmfan_bg), au depus cereri prin e-mail către Agenția JYP cu solicitări în această dorință majoră.

[ 2PM ] a luat naștere în 2008, din împărțirea grupului ONE DAY în două boy-banduri 2AM și 2PM.

În timp ce grupul lor “geamăn”, 2AM, se concentrează pe balade, 2PM se remarcă imediat prin conceptul lor masculin.
Ei sunt unul dintre primele grupuri care includ acrobația în coregrafia lor. Aceasta și prezența lor masculină au dus la porecla binecunoscută “BEAST IDOL”.

În 2009, la doar un an de la debut, au câștigat numeroase premii și au devenit una dintre cele mai cunoscute formații din Asia.

În 2010, Jay Park a părăsit grupul. Din acel moment 2PM decide să lase poziția de lider “descoperită”.

Debut japonez
În 2011, în Japonia, cu single-ul TAKE OFF, care va fi finalul anime-ului Blue Exorcist, grupul a semnat un contract cu SONY MUSIC. Grupul are, de asemenea, un mare succes în Japonia și este invitat să cânte la Tokyo Dome.
În Japonia, fiecare membru are o culoare distinctivă, iar în 2016, s-a deschis o cafenea tematică ”ZooPM Cafe”, pentru promovarea concertului de la Tokyo Dome.

În 2014 au primul turneu internațional [Go Crazy]  și marchează primul concert în Statele Unite ale Americii, în prealabil mai fuseseră aici în deschiderea concertului colegelor de la Wonder Girls, în 2010.

De-a lungul anilor ne-au bucurat cu peste 100 de concerte în Asia și America de Nord.

În 2017 începe pauza militară.

Abia în anul 2023, după 6 ani,  i-am văzut reuniți într-un concert, pe dragii noștri artiști, marcând Aniversarea a 15 ani de 2PM. Așteptăm cu nerăbdare în viitorul apropiat o reunire și un nou show cum numai ei știu să facă!

2PM aniversează anul acesta, pe 4 septembrie17 ani de existență sub managementul Agenției JYP, dar membrii trupei, rând pe rând au continuat cu cariere solo, nefiind manageriați tot de aceasta.

Mare parte dintre ei intră și în industria filmului, îmbrățișând cariera actoricească: Lee Junho, Chansung, Taecyeon și Khun.

Lee Junho este cel mai activ membru în media, cu o comunitate impresionantă de fani. Are fanconcert în fiecare an în jurul zilei sale de naștere, 25 ianuarie, este ambasador global Piaget (ceasuri și bijuterii elvețiene), Berluti (articole vestimentare și încălțăminte de lux din piele, Italia) și, de luna aceasta, este și primul Ambasador pentru The Singleton – whiskey, în colaborare cu revista Arena.
Alături de aceste brand-uri este prezent la numeroase evenimente anuale, în 2024 și 2025.
În octombrie apar cele 2 producții Netflix, Cashhero și Typhoon Company cu Lee Junho, protagonist care a făcut furori în toată lumea cu ultima producție Netflix de acum 2 ani, King the Land.

Luna aceasta, pe 18 august 2025, Lee Junho alături de o echipă formidabilă, printre care și fostul manager CJ ENM, au conceput noul sistem de management al propriei Agenții [ O3 Collective] , O3 având rădăcina celor trei O: One – artistul/ Original – conținutul de calitate/ Orbit – un sistem de management care permite dezvoltarea creativă a artistului ținând cont de dorințele lui si respectând comunitatea de artiști deja existentă pe piață.

Mult Succes! Vă iubim și vă așteptăm în primul European Tour!

Informații extra:

  • Primele personaje din JYP: ZOOPM
    2PM este primul grup JYP care are animale reprezentând fiecare membru și caracteristicile acestuia:

    • Pan. K – Jun. K (panda)
    • KoalaKhun – Nichkhun (koala)
    • OkCat – Taecyeon (pisică)
    • Piyoung – Wooyoung (pui de găină)
    • Emperor Pen – Junho (pinguin)
    • Channana – Chansung (banană)
  • Curiozitate:
    Chansung este singurul care nu este un animal, deoarece membrii, la unison, au crezut că banana, un fruct pe care el îl mânca în cantități notabile 🙂 , a fost ceea ce ar putea să-l reprezinte cel mai bine.
  • Taec are drepturi asupra mărcii OkCat, dar nemaifiind sub agenția JYP nu are voie să producă gadget-uri fără permisiunea agenției.”

 

Mulțumim fanclubului pentru această prezentare și-i dorim succes în îndeplinirea visului de a aduce 2PM în România.

Dacă doriți mai multe informații despre inițiativă, urmăriți activitatea fanclubului Lee Junho pe instagram @leejunho_romania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pentru cine nu cunoaște grupul 2PM, vă las mai jos un videoclip. Vizionare plăcută!




There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.