aen20161123007451315_01_i

Coreea de Sud aduce YouTube-ul la televizor

Imaginați-vă că vizionați emisiunile preferate de pe YouTube la televizor. Liderul conținutului media sud-coreean, CJ E&M, intenționează să facă din acest lucru o realitate, prin crearea unui canal de cablu dedicat acestor spectacole si celor care le produc.

Acesta va fi numit DIA TV, un acronim pentru “Digital Influence & Artist TV”, și lansarea va avea loc pe 1 ianuarie 2017, cu o gamă largă de programe de divertisment. Temele vor varia de la jocuri și frumusețe până la spectacole pentru copii și muzică.

 “Ne propunem să creem un ecosistem în care creatorii se pot dezvolta și se pot concentra pe procesul de creare,” a declarat directorul general DIA TV, Hwang Hyung-jun, la conferința de presă de promovare, care a avut loc miercuri, 23 noiembrie, în Centrul de Presă Coreean. “Până în prezent, piața de media pentru o singură persoană a fost limitată la platforme online. Profilele publice și  capacitățile de producție ale creatorilor au crescut dincolo de imaginația noastră, iar noi credem că este timpul ca ei să avanseze pe piața audiovizualului”, a afirmat Hwang Hyung-jun

aen20161123007451315_02_i

Canalul va viza așa-numita generație “C”, care este formată din utilizatori activi ai serviciilor de rețele sociale cu vârste cuprinse între 16 și 29 de ani. De asemenea, se speră la contribuirea creeri de locuri de muncă pentru tineri prin cultivarea și susținerea acestui tip de media.

O caracteristică cheie a acestui canal va fi un program live de două ore, care va rula zilnic între 8:00-10:00 p.m. pentru a crește interacțiunea dintre gazdele programului și telespectatorii sai.

“Sub sloganul <<Al creatorilor. Prin creatori. Pentru telespectatori>>, canalul va reflecta opiniile telespectatorilor prin diferite mijloace, cum ar fi chat-ul, sondaje și chestionare”, a spus Hwang.

Celelalte sloturi de timp vor fi alocate pentru conținutul care a fost deja produs fie de creatori, fie prin colaborarea lor cu DIA TV.

Mai mult de 1.000 de echipe de creatori au lucrat cu CJ E&M de când compania a lansat serviciul propriu de rețea cu mai multe canale (RMC) în anul 2013. RMC-urile oferă asistență creatorilor de conținut în domenii cum ar fi producția, programarea, finanțarea și gestionarea drepturilor digitale, în schimbul unui procent din veniturile lor publicitare.

Directorul de afaceri DIA, Rhee Hak-sung, a introdus unele dintre programele incluse în gamă.

În “Pregătește-te cu mine”, care va avea premiera pe data de 2 ianuarie 2017, trei creatori vor oferi sfaturi cu privire la machiaj și păr, bazate pe o temă aleasă împreună cu telespectatorii.

Pe un program separat co-găzduit de SSIN, al cărui canal YouTube are aproape 1,2 milioane de abonați, cei din distribuție vor trebui să efectueze diferite misiuni legate de sport, de călătorie și frumusețe.

“Telespectatorii nu sunt mulțumiți în a avea doar o singura platforma de televiziune”, a spus Rhee. “Prin intermediul aplicațiilor de pe telefoanele mobile, introducem diverse elemente interactive, cum ar fi sondajele, iar rezultatele vor fi apoi afișate pe ecranul televizorului. Construim o structură circulară cu scopul de a crea un canal de comunicare cu două sensuri”, a mentionat acesta.

CJ E&M a anunțat că va lansa o aplicație mobilă, odata cu lansarea canalului, creând primul canal din lume care este dedicat atât mass-media de o singură persoană care este legat de o aplicație mobilă.

SSIN, care a fost, de asemenea, prezenta la conferința de presă, a declarat că ea a adăugat  subtitrări pentru toate videoclipurile ei în limba engleză, chineză, indoneziană și alte limbi pentru a satisface cererea tot mai mare de peste hotare cu privire la conținutul de frumusețe.

BANZZ, al cărui canal YouTube are aproape 1,14 milioane de abonați, se va alătura, de asemenea, canalului cu propriul program intitulat “I’M BANZZ.”  Spre deosebire de canalul său actual, care se concentrează pe cât de mult poate el să mănânce, noul program va fi despre “mâncatul împreună” cu oaspeții care au fost invitați.

“La TV, voi putea să pregătesc mâncarea pe care nu am putut să o fac pe cont propriu și voi arăta o altă parte a mea”, a spus el.

DIA TV va prelua canalul OCN, care acopera în prezent ca si difuzare aproximativ 15 de milioane de case.

Ca și culoare principală a fost aleasă culoarea portocalie pentru a reprezenta vitalitatea, energia și voioșia.
aen20161123007451315_01_i

Sursă: http://english.yonhapnews.co.kr/culturesports/2016/11/23/0701000000AEN20161123007451315.html

Traducere: Oana Șoimaru




There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.