Collage

Campania nouă de promovare a turismului în Coreea,”Visit Korean Heritage” evidențiază atracțiile turistice unice din țară

Campania guvernamentală „Visit Korean Heritage/Vizitează patrimoniul coreean” din acest an va folosi fostul birou prezidențial și reședința Cheong Wa Dae/Casa Albastră ca centru de atracție pentru turiștii care sosesc.

Spațiul istoric a fost deschis publicului luna trecută, după ce președintele Yoon Suk-yeol a hotărât să mute biroul prezidențial în clădirea ministerului Apărării din districtul Yongsan.

Co-organizată de Administrația Patrimoniului Cultural (CHA) și Fundația pentru Patrimoniul Cultural din Coreea, campania de turism din acest an va cuprinde 10 trasee centrate pe siturile care fac parte din Patrimoniul Mondial UNESCO și pe capodoperele Patrimoniului Oral și Imaterial al Umanității din țară.

Photo: Choi Eung-chon, directorul CHA (Cultural Heritage Administration)

De asemenea, s-a mai stabilit faptul că Cheong Wa Dae va găzdui concertul „Korea On Stage” care va cuprinde invitați speciali și anume cântăreți K-pop și interpreți de „gugak” sau mai bine zis de muzică tradițională coreeană, de Ziua Eliberării Naționale, care se sărbătorește pe 15 august. În octombrie, vor fi lansate spectacole de artă media digitală care urmăresc istoria fostului birou prezidențial.

„Interesul pentru conținutul și moștenirea culturală coreeană a atins cote maxime în țară și în străinătate. Anul acesta, pe măsură ce oamenii se pot mișca ceva mai mult, am pregătit diverse evenimente cu prezență fizică și programe care oferă o anumită experiență”, a declarat Choi Eung-chon, șeful CHA, la o conferință de presă desfășurată la Cheong Wa Dae de curând.

Photo: Actrița Kim Min-ha, care a fost numită primul ambasador al campaniei „Visit Korean Heritage/Vizitează moștenirea coreeană”, prezentă la conferința de presă/ Yonhap

Actrița Kim Min-ha, care a ajuns să atingă faima mondială cu rolul ei din serialul care a fost difuzat recent de Apple TV+, „Pachinko”, va fi primul ambasador al campaniei. Ea a vizitat deja Templul Haein din Hapcheon, din provincia Gyeongsang de Sud, un sit al Patrimoniului Mondial UNESCO, ca parte a călătoriei ei prin „Ruta Templului Muntelui”, pentru a reflecta asupra moștenirii strămoșilor prin Tripitaka Koreana.

Călătoria ei la acel templu va fi inclusă într-un video special de promovare – „2022 Visit Korean Heritage Campaign Brand Video”, care va fi difuzat pe un panou publicitar chiar și la Times Square din New York City în luna septembrie.

De asemenea, trebuie să vă mai spun că tot în cadrul campaniei vor fi incluse și videoclipurile a trei influenceri online– Ho, Gon și Heil. Ei vizitează mai multe situri de patrimoniu cultural, inclusiv Fortăreața Hwaseong din Suwon, Seongyojang din Gangneung și Satul Hahoe din Andong. Filmările realizate acolo vor fi lansate pe panoul publicitar din Times Square în luna iunie.

Administrația Patrimoniului Cultural (CHA) va crea, de asemenea, un spațiu virtual care seamănă cu siturile de patrimoniu cu aplicația de tip avatar a celor de Naver Z, Zepeto, ca modalitate de a atrage generațiile mai tinere. Acesta va permite utilizatorilor cu avatare Naver Z să viziteze și să experimenteze spațiul în mod liber fără a avea vreo restricție.

Tot ca parte din această campanie a fost prevăzut ca începând din decembrie, un stand de promovare digitală va fi instalat pe Aeroportul Internațional Incheon pentru a prezenta cele 10 rute diferite de patrimoniu cultural pe care turiștii care vin în Coreea le pot vizita.

În acest fel, Coreea de Sud speră să ofere experiență specială tuturor celor care ajung în țară și sunt dornici să descopere niște locuri absolut uimitoare.




There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.