Guvernul intenționează să-și încheie contractele exclusive de zbor cu cei doi transportatori de pavilion din țară — Korean Air și Asiana Airlines— în acest an, pentru a permite angajaților săi să utilizeze alte companii aeriene, inclusiv transporturi cu costuri reduse, a declarat ministerul finanțelor.

În cadrul așa numitei cereri de transport guvernamentale, funcționarii publici ai țării au fost obligați să utilizeze exclusiv cele două companii aeriene timp de aproape 40 de ani. Guvernul a semnat acordurile GTR cu Korean Air Lines în 1980 și cu Asiana Airlines in 1990. Contractul era reînnoit în mod automat la fiecare trei ani, informează koreaherald.com

Mișcarea vine după ce membrii familiei fondatoare ale companiei Korean Air Lines au fost acuzați de o serie de nereguli și presupuse activități ilegale. Procurorii și poliția au investigat afirmațiile potrivit cărora membrii familiei președintelui grupului Hanjin, Cho Yang-ho, de asemenea președintele companiei Korean Air, au introdus în țară mărfuri fără a plăti taxe.

http://www.saranghanguk.ro/wp-content/uploads/2018/06/35416762_1818818578175414_133762594610610176_n.pnghttp://www.saranghanguk.ro/wp-content/uploads/2018/06/35416762_1818818578175414_133762594610610176_n-150x150.pngDima MadalinaȘtiriAsiana Airlines,Hanjin,Korean Air
Guvernul intenționează să-și încheie contractele exclusive de zbor cu cei doi transportatori de pavilion din țară — Korean Air și Asiana Airlines— în acest an, pentru a permite angajaților săi să utilizeze alte companii aeriene, inclusiv transporturi cu costuri reduse, a declarat ministerul finanțelor. În cadrul așa numitei cereri de...