±ÍÇϵð ±ÍÇÑ Æ÷Äϸó»§

Sud-coreenii, încă înnebuniți după stickerele cu Pokemon

Un element de bază pentru fiecare copil coreean de la începutul anilor 2000 revine, scrie Korea Joongang Daily.

Pâinea Pokemon și stickerele sale de colecție au fost una dintre cele mai mari nebunii ale anilor 2000. Oamenii au cumpărat frenetic pâinea pentru a asambla un set complet de stickere.

BGF Retail, care operează lanțul de magazine de alimentare CU, a anunțat că va oferi 11 noi produse de patiserie și desert cu stickere în interior. Autocolantele prezintă personaje din jocul mobil Cookie Run: Kingdom.

Un total de 60 de autocolante formează un set complet.

Noua versiune include rulouri de prăjitură cu aromă de căpșuni, madeleine și choux puffs.

În octombrie anul trecut, CU a lansat opt sortimente de produse de patiserie cu stickere, tot în colaborare cu Cookie Run: Kingdom. Erau atât de populari, încât compania a decis să lanseze mai multe.

În octombrie, vânzările din categoria de pâine și produse de patiserie din CU au crescut cu 33,5% pe lună, produsele Cookie Run: Kingdom fiind primele cinci cele mai vândute.

Pâinea Pokemon a revenit pe rafturile lanțurilor mari de alimentare cu reduceri, CU, GS25, 7-Elevens, Emart24 și Ministops pe 24 februarie. Acestea vin în șapte tipuri de produse de patiserie, inclusiv rulouri de tort cu ciocolată, cheesecake și pâine cu cremă.

Un sticker cu un personaj Pokemon este inclus în interior. Este nevoie de 159 stickere Pokemon pentru a face un set complet. Cu opt mai mult decât setul complet de acum două decenii. Ajuns pentru prima dată pe rafturile magazinelor alimentare în 1998, s-au vândut în medie 5 milioane de pâini Pokemon în fiecare lună. Produsul a fost întrerupt în 2006.

De la revenirea sa, fanii Pokemon dedicați și colecționarii de stickere s-au străduit să cumpere tot ce este în stoc. Pâinea Pokemon este greu de găsit la magazinele universale, deoarece dispare foarte repede de pe rafturi.

Aproximativ 1,5 milioane au fost vândute între 24 februarie și 2 martie. Acest lucru reprezintă de șase ori vânzările medii pentru noile produse de patiserie SPC Samlip în prima săptămână de lansare, potrivit SPC Samlip. Produsele sale de patiserie nu au autocolante.

Chiar RM din BTS este un fan al stickerelor Pokemon. Cântărețul a postat o fotografie cu trei produse de patiserie Pokemon în povestea sa de Instagram, scriind „vă rog să vindeți mai multe”. RM a susținut că a „percheziționat” opt magazine pentru a obține stickerele.

Cu pâinea Pokemon greu de găsit, stickerele sale sunt comercializate online pe piețele second-hand, cum ar fi Piața Danggeun, dar numai pentru cei care sunt dispuși să plătească sume enorme pentru a intra în posesia lor.

Cele rare, cum ar fi sticker-ul cu Mewtwo, se vând cu aproximativ 40.000 de woni (32,45 USD) fiecare. Personajele populare precum Pikachu sunt tranzacționate între 5.000 și 8.000 de woni. Prețul de vânzare al unei pâini și al unui sticker Pokemon este de 1.500 de woni.




There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.