M-09- retail store-1

Coreea începe să spargă gheața și să aibă cât mai multe femei în funcțiile de conducere

Companiile globale de produse alimentare și de retail care operează în Coreea, numesc  din ce în ce mai multe femei în posturile de top, deoarece a devenit mai important pentru companii să înțeleagă și să vizeze consumatorii de sex feminin care dețin o putere din ce în ce mai mare asupra deciziilor interne, potrivit declarațiilor de luni ale oficialilor din industrie.

P&G Korea a numit-o pe Lee Ji-young, vicepreședintele executiv al P&G Korea, ca noul său CEO începând cu luna iunie. Născută în 1978, ea este cel mai tânăr CEO al P&G Korea din istorie. Lee s-a alăturat P&G Korea în 2000 și a fost responsabilă de strategia de brand și de marketing în regiunea Asia-Pacific. Este cunoscută pentru contribuțiile sale la creșterea vânzărilor de produse precum Downy și Febreze, în timp ce lucrează ca lider în diviziile de textile și îngrijire la domiciliu din regiunea Asia-Pacific.

Puma Korea a numit-o pe Lee Na-young în funcția de CEO luna trecută. Noul CEO a lucrat pentru companii globale de îmbrăcăminte sport, cum ar fi Reebok și Adidas. Anul trecut s-a alăturat Puma Korea, unde a fost responsabilă de vânzări și marketing.

De la stânga, CEO-ul McDonald's Coreea Kim Ki-won, CEO-ul P&G Korea Lee Ji-young, CEO-ul Puma Korea Lee Na-young

Luna trecută, McDonald’s Korea a numit-o în funcția de CEO pe Kim Ki-won, care fusese directorul de marketing (CMO). Este a doua oară când McDonald’s Korea numește o femeie CEO, după Cho Ju-yeon în 2016. Kim a fost angajată ca CMO al McDonald’s Korea în aprilie 2020, după ce a lucrat cu Coca-Cola și P&G. De atunci, ea se ocupă de marketing pentru mărci precum The BTS Set, Taste of Korea și Mac Cafe.

Kim va avea sarcina de a spori vânzările locale. McDonald’s a înregistrat o reducere a numărului de magazine de la 447 în 2017 la 403 anul trecut. De atunci, a fost depășit pentru prima dată de Burger King, care operează 433 de magazine în Coreea la sfârșitul lunii martie.

 

În plus, Kim se confruntă și cu sarcina de a rezolva imaginile negative care au afectat recent McDonald’s, cum ar fi problemele de igienă și controversele legate de salarii. În august anul trecut, s-a descoperit că unele magazine au refolosit pâine care avea depășită data de expirare.

 




There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.