KIIS FM’s K-Pop Village At KCON LA

ATEEZ – noul album

Pentru sărbătorirea celui de-al cincilea an de la debut, Ateez a revenit pe cu al doilea album de lungă durată, intitulat „The World Ep. Fin: Will”.

Albumul, care include o varietate de cântece unitare și solo, servește drept busolă care indică drumul pe care grupul îl va parcurge în viitor, a declarat octetul K-pop în timpul unei conferințe de presă pentru a marca lansarea vineri.

„Acest album arată modul în care Ateez va merge mai departe după cea de-a cincea aniversare, deoarece grupul și-a arătat talentul pentru cântece unitare și diferite genuri care nu au mai fost încercate până acum”, a declarat liderul echipei Hongjoong în timpul evenimentului la un hotel din sudul Seulului.

„Am încercat să punem o mare parte din cei patru ani de know-how în procesul de pregătire”, a adăugat Seonghwa.

Acesta marchează primul album de studio al trupei în patru ani de la „Treasure Ep. Fin: All to Action” în octombrie 2019.

Piesa principală a celui de-al doilea album de studio, „Crazy Form”, este un cântec vesel de gen dancehall, bazat pe ritmul Afrobeat, pe care grupul nu a mai făcut niciodată.

Prezentând melodia ca fiind „foarte dependentă”, Yeosang a spus: „Este o melodie care surprinde bine farmecul de neînlocuit al Ateez”.

Un alt punct culminant al piesei este coregrafia sa care îl face pe Ateez să iasă în evidență, a subliniat Wooyoung.

Sosirea noului album vine pe măsură ce recunoașterea globală a grupului crește rapid.

Debutând în 2018 cu KQ Entertainment, o agenție minoră de K-pop, Ateez a fost cunoscută pentru spectacolele sale intense pe scenă, precum și pentru stilul muzical unic și narațiunile din seria de albume „Treasure”, „Fever” și „The World”.

În iunie anul acesta, cel de-al nouălea EP al grupului, „The World Ep. 2: Outlaw”, s-a vândut în peste 1,52 milioane de copii în săptămâna de debut. Apoi a urcat pe locul 2 în Billboard 200 și pe locul 10 în British Official Albums Chart Top 100, marcând cea mai înaltă intrare a trupei de până acum în ambele topuri.

Grupul s-a întors recent dintr-un turneu mondial care a atras aproximativ 400.000 de fani internaționali timp de aproximativ un an.

„Nu am lucrat la acest album având în vedere clasamentul Billboard sau cariera noastră”, a spus Hongjoong. „Am vrut să lăsăm o amprentă asupra fanilor noștri și publicului prin muzicalitatea noastră. Ne-am dori să fim recunoscuți pentru caracterul complet al melodiilor sau pentru coeziunea generală a albumului”.

Întrebat despre fandomul intern mai slab al grupului în comparație cu urmăritorii globale, el a răspuns: „De asemenea, ne-am gândit mult la problemă și la ce am putea face pentru a crește recunoașterea noastră internă, dar concluzia la care am ajuns până la urmă a rămas aceeași. “




There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.