Sondaj: BTS, “Parasite” și “Crash Landing on You” au condus popularitatea Valului Coreean în 2020

Un raport recent al guvernului arată care au fost cele mai iubite vedete coreene dar și ce tip de conținut coreean a fost apreciat de fanii din întreaga lume.

Pe 28 ianuarie, Ministerul Culturii, Sportului și Turismului din Coreea de Sud și Fundația Coreeană pentru Schimbul Internațional de Cultură au publicat sondajul lor din 2021 privind Valul Coreean/ Korean Wave. Respondenții au fost 8.500 de oameni care sunt interesați de conținut cultural coreean din 18 țări, precum Statele Unite, China, Japonia și multe altele. Li s-au pus întrebări despre cultura coreeană, inclusiv emisiuni de televiziune, filme, muzică și alte subiecte, iar sondajul a fost realizat online în perioada 24 septembrie – 4 noiembrie 2020.

Când li s-a cerut să spună care este cântărețul coreean preferat, 22% dintre respondenți au ales trupa BTS – ceea ce reprezintă o creștere de 6,8 puncte procentuale pentru grup față de anul precedent de 15,2%. BLACKPINK s-a clasat pe locul al doilea (a fost aleasă de 13,5 % din respondenți), PSY a fost pe locul al treilea (2,9 %), TWICE s-a clasat pe locul al patrulea (2,4 %) și EXO pe al cincilea (2,1 %).

This photo, provided by Big Hit Entertainment, shows BTS. (PHOTO NOT FOR SALE) (Yonhap)

În privința actorilor coreeni, Lee Min Ho s-a situat în fruntea listei actorilor preferați fiind ales de 9,6 % dintre respondenți. Hyun Bin a ajuns pe locul al doilea cu 3,5 %, Gong Yoo pe al treilea cu 2,3 %, Song Hye Kyo pe al patrulea loc (2,1 %) și Lee Jong Suk pe al cincilea (2 %).

Printre filmele coreene cele mai apreciate de respondenți, „Parasite” s-a clasat pe locul 1 fiind ales de 18,4% dintre participanții la sondaj. A urmat „Train to Busan” pe locul doi, cu 10,2%, „Peninsula” s-a clasat pe locul al treilea cu 3,5 %, „#ALIVE” a ocupat locul al patrulea cu 2,1 % și “Time to Hunt” a locul al cincilea loc, cu 1,6 %.

Dacă vă întrebați ce preferințe au avut respondenții la categornia seriale coreene, ei bine topul arată așa: drama “Crash Landing on You” a fost aleasă pe primul loc, cu un scor de 9,5%, a urmat “It’s Okay to Not Be Okay” cu punctaj de 4,1%, “The World of the Married” și “Itaewon Class” ambele cu 2,8 % și “Kingdom” cu 2,5 %.

This photo, provided by tvN, shows a scene from the Korean romance drama "Crash Landing on You." (PHOTO NOT FOR SALE) (Yonhap)

Dramele s-au dovedit a fi cel mai popular conținut coreean, 29,7% dintre respondenți au spus că urmăresc drame coreene. Produsele de înfrumusețare și videoclipurile au fost următoarele categorii populare (27,5%), urmate de emisiunile de divertisment (26,9%) și moda (24,8%). Mulți oameni au declarat că au văzut mai multe emisiuni coreene, drame și jocuri comparativ cu perioada anterioară pandemiei COVID-19.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.