original

Grupul K-pop BTS se bucură de o nouă reușită, dar membrilor le este dor să sărbătorească alături de fani

Pentru superstarurile K-pop, BTS, anul 2020 se dovedește a fi un an bun, grupul devenind primul act coreean care a debutat pe locul 1 în topul Billboard Hot 100 din SUA – măcar de ar putea sărbători împreună cu fanii lor.

Prima piesă în limba engleză a grupului, „Dynamite”, a înregistrat aproape 34 de milioane de stream-uri în SUA și 300.000 de vânzări în prima sa săptămână – cea mai mare săptămână de vânzări digitale pentru orice artist în aproape trei ani.

“Se simte real, dar totuși puțin ireal în același timp, pentru că nu ne putem întâlni cu fanii, nu putem merge la vreo decernare de premii sau să cântăm pe scenă”, a spus RM, rapperul, compozitorul și liderul sud-coreean al grupului BTS.

 “E ca și cum suntem recunoscători, dar… sutem și foarte triști în același timp”, a declarat acesta.

De la debutul din 2013, trupa de băieți sud-coreeană a adus nebunia fenomenului K-pop la niveluri amețitoare. Când sunt întrebați cum au reușit dintre nenumăratele grupuri de K-pop, membrii nu sunt siguri.

„Tot ce știu este că ne-am reunit și am făcut tot ce am putut. Asta este tot și, înainte de a ne da seama, am ajuns la o înălțime pe care nu ne-am imaginat-o niciodată ”, a spus Jimin.

Dar, unde există succes, există și presiune.

„Ar fi o minciună să spunem că nu este o povară. Dar personal, cred că în mare parte este bună pentru noi. Noi o vedem doar ca una dintre poverile pe care trebuie să le purtăm ”, a spus J-Hope.

Ultimul obiectiv pentru grupul format din șapte membri este să obțină o nominalizare la premiile Grammy și să câștige, deși se întreabă dacă există un loc pentru ei în Statele Unite.

„Interpretarea solo sau nominalizarea Grammy este ca unul dintre ultimele noastre vise. Deci, vom continua să facem tot posibilul și sperăm că vom putea atinge inimile oamenilor din Academia de Înregistrări cândva”, a spus RM.

Interviul, aici: https://www.reuters.com/video/?videoId=OVCV92T0R&jwsource=em

Sursa: reuters.com




There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.