1643660934-d92898a5-9703-4721-b5d2-fc7d804d9301

Ambasadorul Mexicului în Coreea își exprimă admirația pentru influența lui Jungkook din BTS, care a făcut ca brandul „Chipotle” să-și schimbe numele în „Chicotle”

Impactul și influența globală imensă a lui Jungkook din  BTS s-au văzut din nou, deoarece un cuvânt pe care acesta l-a pronunțat greșit a făcut ca franciza americană de renume mondial Chipotle să devină „Chicotle” pe Twitter, scrie AllKpop. Schimbarea numelui a venit după ce Jungkook a devenit viral pe rețelele de socializare pentru că a pronunțat „Chicotle” în loc de „Chipotle”.

Urmăriți aici întregul moment, dintr-un Bangtan Bomb recent:

Astfel, ambasadorul Mexicului în Republica Coreea, Bruno Figueroa, a postat pe Twitter și și-a exprimat admirația pentru influența lui Jungkook care a provocat acest fenomen.

Fanii și mass-media din întreaga lume au fost încântați de impactul imens al lui Jungkook, iar acum chiar și se pare că și politicienii au observat impactul lui Jungkook.

Iată câteva reacții:

 




There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.