EIENwiFU8AApfRf

BTS generează un “boom” în mâncarea coreeană

Pentru a sărbători un șir de concerte sold-out „Permission to Dance on Stage – Las Vegas”, care au avut loc pe Allegiant Stadium pe 8, 9, 15 și 16 aprilie (ora locală), întregul oraș a fost inundat de nuanțe de violet, culoarea simbolică pentru titanul grup K-pop, BTS.

Metropola s-a transformat într-un „loc de joacă cu tematică BTS”, ca parte a unui proiect special numit „Orașul”, potrivit Korea Times. Un eveniment care a entuziasmat papilele gustative ale fanilor îndrăgostiți de grup a fost un restaurant pop-up numit „Cafe in the City”.

Situat în Mandalay Bay, restaurantul a servit preparate coreene special concepute cu ingredientele preferate ale membrilor BTS, multe dintre care au și apărut în conținuturi video și reality show-urile grupului, inclusiv „BTS In the Soop”, „Bon Voyage” și „Run BTS!”

Pregătit de bucătarul cu stele Michelin, Akira Back, meniul localului a avut o varietate de opțiuni, reprezentând mâncăruri stradale coreene: „tteokbokki” (prăjituri de orez prăjit picant), „kimchi buchimgae” (clătite cu kimchi), „gimbap” (rulouri din orez cu alge marine și diverse umpluturi), „bibimguksu” (tăitei răciți picanți), „galbijjim” (coastă de vită înăbușită cu soia), „kimchi bokkeumbap” (orez prăjit cu kimchi), „bingsu” (gheață rasă coreeană) și pui prăjit în stil coreean, servit cu “gochujang” (pastă de ardei iute) și sosuri de soia cu usturoi.

Fanii au putut să comande mâncărurile vedetelor lor preferate sub numele lor originale, în limba coreeană, deoarece meniul conținea atât numele lor scrise în coreeană romanizată, cât și descrieri suplimentare în engleză.

Fanii nu au părut să nu fie dezorientați de meniul fix care a constat dintr-un aperitiv, un antreu, un desert și o băutură care a costat 60 de dolari, toate mesele fiind deja rezervate pe toată perioada concertelor BTS în Las Vegas, potrivit restaurantului.

Luna trecută, numele septetului a fost asociat cu un alt fel de mâncare coreeană, „bibimbap” (amestec de orez și legume), când membrii au încărcat un scurt clip pentru a sărbători sosirea unei plăci Spotify oferite artiștilor care au depășit 1 miliard de stream-uri pe platformă.

Intitulat „A little taste of #BTS_Dynamite on the 1B Spotify Plaque”, clipul a fost postat pe canalul oficial de YouTube al trupei, BANGTAN TV, pe 15 martie, prezentând placa comemorativă acordată pentru piesa lor disco-pop nominalizată la Grammy, „Dynamite”. .” BTS a devenit primul act coreean care a atins vreodată această etapă în iulie anul trecut.

Anterior, o serie de artiști pop, printre care Drake, Halsey și Bebe Rexha, au sărbătorit atingerea pragului de 1 miliard pe serviciul de streaming într-un mod neconvențional – mâncând preparate la alegere de pe placa ce are atașată un logo metalic în formă de farfurie.

Vedetele K-pop au urmat exemplul, de data aceasta, cu bibimbap.

În videoclip, membrii arată procesul rapid, pas cu pas, de preparare a felului de mâncare, fiecare dintre ei adăugând diferite ingrediente în farfuria cu orez, inclusiv legume și ierburi, ulei de susan și gochujang. După ce au prezentat vasul acoperit cu garnitura de ouă tăiată în forma siglei BTS, aceștia sunt observați cu, iau masa împreună.

Urmăriți aici clipul scurt:

https://youtube.com/shorts/sm7MPK5FqV8?feature=share

 

 




There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.