fstwzonwwamzrom-1

Denim Dream: Jungkook, ales ambasador global pentru Calvin Klein

După ani în care cu toții am sperat și am creat tot felul de teorii şi scenarii, iată că în sfârșit, una dintre cele mai mari dorințe ale noastre s-a materializat: Jungkook a devenit cel mai nou ambasador global al brandului Calvin Klein!!

Sursa: Calvin Klein via Twitter

Totul a început cu un clip video alb negru cu Jungkook postat pe pagina de Twitter a brandului, pe data de 27 martie. Cu descrierea „Mâine la aceeași oră?”, postarea în sine a strâns peste 1,7 milioane de „aprecieri” în primele 23 de ore, a scris iheartradio.ca.

O zi mai târziu, Calvin Klein s-a ținut de cuvânt și a postat un nou clip, anunțând oficial noua lor campanie și faptul că cel mai tânăr membru din BTS este noul lor ambasador global. Acesta marchează primul proiect al lui Jungkook ca ambasador global, atât pentru Calvin Klein Jeans cât și pentru Calvin Klein Underwear, a scris fashionista.com.

În clip, Jung Kook poartă blugi Calvin Klein în timp ce se relaxează pe o canapea de piele și flirtează cu camera.

Melodia „King” a lui Zayde Wølf însoțește spotul de 30 de secunde, în timp ce membrul BTS zâmbește ștrengărește în fața camerei, pe ritmul versurilor ce se potrivesc perfect: „Este bine să fii rege”…

Alături de clip, au fost făcute publice și mai multe fotografii făcute de Park Jong Ha. În ele îl putem admira pe Jungkook în timp ce modelează o gamă de ținute din colecția de primăvară 2023, cum ar fi o pereche de blugi ’90s Straight Denim, Body Jeans, cămașă din denim relaxed fit, jachetă de blugi supradimensionată și tricou cu logo-ul standard, relaxed fit.

Sursa: Calvin Klein via Twitter
Sursa: Calvin Klein via Twitter
Sursa: Calvin Klein via Twitter
Sursa: Calvin Klein via Twitter
Sursa: Calvin Klein via Twitter

Una dintre fotografii ne prezintă abdomenul perfect sculptat al lui Jungkook, cu lenjeria Calvin Klein care apare mai sus de blugi, în timp ce el își ridică mâinile și privește cărte cameră. „Ce face o icoană? Îl prezentăm pe Jung Kook în denim Calvin Klein”, apare scris în descrierea Calvin Klein.

Sursa: Calvin Klein via Twitter
„Sunt fan Calvin Klein de multă vreme și sunt încântat să fiu cel mai nou ambasador global al lor”, a spus Jungkook într-un comunicat. „Acest parteneriat este foarte special, deoarece moștenirea Calvin Klein și valorile mărcii rezonează cu mine. Muzica mea este modul în care comunic cu fanii mei din întreaga lume și văd acest parteneriat ca pe o oportunitate de a mă conecta cu ei într-un mod nou. Sunt incredibil de încântat că oamenii vor vedea o nouă latură a mea în această primă campanie pentru brand,” a mai declarat artistul.
Sursa: Calvin Klein via Twitter

Într-un comunicat de presă, CMO (Chief Marketing Officer) Calvin Klein, Jonathan Bottomley, a vorbit despre motivul pentru care Jungkook a fost omul potrivit pentru brand: „Jungkook este unul dintre cei mai populari artiști din lume; posedă o capacitate rară de a intra în legătură cu publicul internațional atât prin muzica, cât și prin stilul său. Suntem norocoși și încântați să îl avem alături de echipa Calvin Klein,” scrie nme.com

Calvin Klein a sărbătorit vestea noii campanii, oferindu-i lui Jungkook un loc pe panoul lor uriaș de pe celebra stradă Houston, din New York. Strada a fost imediat denumită „Strada de vis”, datorită afişului imens ce-l înfăţişează pe cântăreţ.

Sursa: Calvin Klein via Twitter

Astfel de afișe au apărut și în Seul!

Sursa: naver.com
Sursa: naver.com

La scurt timp după ce campania cu Jungkook a fost lansată, site-ul Calvin Klein nu a mai putut fi accesat.

Sursa: KookCharts via Twitter

Anunțul că artistul de 25 de ani (vârstă internațională) este noul ambasador al brandului a fost întâmpinat cu un răspuns covârșitor de pozitiv din partea fanilor și pasionaților de modă deopotrivă, scrie thedailystar.net.

Mai mult, Calvin Klein a schimbat rapid „titlul” lui Jungkook pe site-ul oficial! Din „ambasador global”, Jungkook apare acum ca “purtător de cuvânt internaţional” al brandului!!!

Sursa: calvinklein.com
Sursa: calvinklein.com

Şi bineînţeles că „efectul Jungkook” şi-a făcut simţită prezenţa imediat. Se ştie deja că tot ceea ce mănâncă sau poartă „regele vânzărilor” se epuizează instantaneu, iar campania pentru Calvin Klein nu a fost o excepţie. După ce a fost anunţat proiectul de colaborare cu Calvin Klein, colecția pe care a modelat-o Jungkook a început să se vândă ca pâinea caldă în mai multe țări.

Stocurile companiei au crescut și ele la scurt timp după ce Jungkook a fost anunțat ca noul model de campanie. PVH Corp, compania care deține Calvin Klein, a înregistrat o creștere de 20% a prețurilor acțiunilor. A trecut de la 72,26 USD/stoc la 88,36 USD/stoc în doar patru zile, potrivit Koreaboo.

Iată şi graficele care atestă acest lucru:

Sursa: koreaboo.com
Sursa: Koreaboo.com

Mai mult, fanii din Statele Unite au contactat reprezentanţii brandului cu privire la jacheta pe care Jungkook a purtat-o în materialele promoţionale şi pe care doreau să o cumpere, dar….. nu mai apărea pe stoc. Aceştia au transmis că „articolul exact din imagine s-a epuizat, din păcate, în acest moment. Deoarece este un articol de colecție, nu va fi reaprovizionat.”
„Ne cerem scuze, jacheta purtată de Jung Kook nu mai este disponibilă pentru cumpărare”, „momentan nu avem acest articol în stoc pe site-ul nostru” şi „nu mai avem inventar disponibil pentru cumpărare. Vă rugăm să nu ezitați să continuați să verificați calvinklein.com pentru actualizări,” au fost doar câteva dintre mesajele transmise de personalul Calvin Klein SUA către nenumăratele e-mail-uri primite.

Sursa: jungkookofficialupdate2 via Instagram
Sursa: jungkookofficialupdate2 via Instagram

Fără îndoială succesul lui Jungkook în orice domeniu atrage după sine numai cuvinte de laudă și admiraţie. Încă odată a fost demonstrat faptul că tot ceea ce atinge Jungkook chiar se transformă în aur.

Într-adevăr, Jungkook merită cu desăvârşire să fie numit Midasul industriei.




There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.