54232e59-5556-4779-bcb5-bf181818a627

Upcycling project by HYBE – bannere Kpop

Cele mai multe bannere folosite de idolii K-pop la concerte și evenimente ajung să fie aruncate după o perioadă scurtă de utilizare. Unele dintre ele, totuși, vor primi o nouă viață ca obiecte reciclate în cadrul unui nou proiect ecologic lansat de compania HYBE și marca spaniolă de upcycling, Nukak.

Upcycling se referă la reducerea deșeurilor prin transformarea materialelor aruncate în produse noi de mai bună calitate.

Luni, HYBE a anunțat lansarea proiectului „HYBE X Nukak Upcycling Merch”, spunând că va transforma bannerele folosite de cinci dintre artiștii săi — BTS, SEVENTEEN, TOMORROW X TOGETHER, ENHYPEN și LE SSERAFIM — în diverse produse de la portofele până la genți.

Bannerele folosite pentru 2023 BTS FESTA, un eveniment desfășurat în Yeouido, Seul, anul trecut, pentru a sărbători cea de-a 10-a aniversare a debutului trupei nominalizate la Grammy, vor trece și ele printr-o transformare în cadrul acestui proiect.

„Produsele noastre reciclate vor permite artiștilor și fanilor noștri să împărtășească amintirile pe care le-au creat împreună”, a spus HYBE într-un comunicat. „Vom continua să producem produce care pot impresiona fanii noștri.”

Înființată în 2001, Nukak se dedică creării de genți, portofele și huse pentru telefoane mobile din bannere și parașute uzate, ca parte a angajamentului său de upcycling. Se pare că, în cele din urmă, compania a dat o nouă viață bannerelor K-pop după ce le-a îmbunătățit durabilitatea și calitatea.

„Sperăm că proiectul nostru poate îmbunătăți experiența fanilor, contribuind în același timp la construirea unui ciclu virtuos de resurse”, a spus un oficial Nukak.




There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.